Godmorgon världen

tulips
Godmorgon vänner

Godmorgon världen och alla fina vänner. Solen skiner och det ser ut till att bli en underbar dag. Till och med jag känner mig bra. Inte jättemycket smärta men det beror på att jag har fått smärtstillande. Men ändå känner jag mig gladare än på länge. I och för sig har jag börjat älska måndagar sen jag kom till sjukhus och det beror ju på att det är alldeles för lugnt på helgerna. Här är det både träning och terapi idag. Jag ska på terapi 09.15-10.00 sen ska jag på träning mellan 11.00-12.00 så det blir en häftig förmiddag men det blir bra för sen har jag eftermiddagen ledig för annat. Inte vet jag vad jag ska hitta på. Förmodligen inte så mycket, finns inte så mycket att göra. Men något ska jag nog kunna hitta på. Det finns ju en nitlott som väntar på att uppdateras, så det kan jag göra.

krokus
Ytterligare en glad blomma

Jag kan säga att jag var där inne igår för att börja uppdatera den men jag hittade så många skrivfel så jag började göra det istället. Ni kunde ha sagt till när ni såg alla fel men det gör inget nu rättar jag dem. Jag skulle gått in själv och kollat texten så ansvaret är mitt. Jag ska fixa det innan jag fortsätter att skriva på den för så kan jag ju inte ha det. Det är det värsta jag själv vet och då kan jag ju inte låta min egen text se ut på det viset..Idag måste jag släppa datorn ett tag och pärla så att mitt halsband blir klart. Sen ska jag börja på armbandet som hör till. Igår var jag väldigt mycket på Twitter och jag måste säga att det är stor skillnad. Här diskuteras det mycket nyheter och det är ministrar som skriver o.s.v så det är stor skillnad ifrån Facebook där det också diskuteras men det är andra saker som diskuteras. Jag gillar båda men på olika sätt.

3d_animasi_sheep_dancing_with_
Tänkte att ni kanske ville se denna

Alltså jag tycker bara att den är för söt. Det skulle kunna vara jag fast när jag hade ben. Jag älskade att dansa. Varenda gång det skulle städas så satte jag på musik och det skulle vara högt så det gick genom kroppen liksom. Musik ska kännas, det har jag alltid sagt. Det måste pulsera i hela kroppen för annars känner du inte rytmen. Sen kunde jag börja städa och hade någon sätt mig då så hade jag fått en stämpel med tokig. Det har jag i och för sig ändå men detta skulle nog bli värre. Jag dansar med alla redskap jag har. Det blir mycket roligare att städa då. Så nu blir det något annorlunda. Musiken kan jag ha ändå men det andra vet jag inte hur jag ska lösa. Det skulle vara om jag orkade ha proteserna på mig så länge och blev så duktig på att använda dem så att jag kunde dansa med dem för då jäklar skulle jag städa så det fot tussar omkring mig. Det skulle vara roligt sen får jag se om jag kommer så långt med mina proteser. Jag har fått något framför mitt öga och när det finns där så ser jag riktigt kasst även med glasögon och det gör att jag känner mig yr. Jag hatar den känslan, yrsel alltså. Det är ingen skoj känsla alls. Jag försöker blinka men skiten är kvar ändå. Det kanske blir bättre under dagen.

evan_dansande_02gif
Här är en annan söt kille

Jag tänkte jag skulle visa en kille till som jag har hittat. Inte lika bra som fåret men ändå. Han rör sig i alla fall. Nu är klockan snart åtta och då är det dags för frukost. Idag måste jag göra vid mig med en gång efter frukost för annars kommer jag aldrig hinna. Jag tar längre tid på mig numera nämligen. Allt tar en enorm tid. Så lite tråkigt tycker jag det är. Sen kan jag inte sätta på mig byxorna på toaletten utan jag måste upp i sängen. Jag måste ändå upp i sängen för jag ska byta ifrån rullande toastol till min rullstol. Nu önskar jag en trevlig förmiddag så hörs vi i eftermiddag. Kramar i massor tills dess. Ät nu frukost i lugn och ro ni som kan det. Sköt om er tills vi hörs igen ❤ ❤ ❤

Kommentera

