JAG ÄR RÄDD!!!!!

wpid-20150612_083142.jpg
Hedda finklädd i svart sele…vackra Hedda

Hej fina du..På fotografiet ser du Hedda i en ny svart sele som hon fick av faster Ina igår och hon är så fin i den. Naturligtvis så använder vi halsbandet oftare men hon ser så elegant ut i selen så den kommer också komma till användning. Vi märkte ju i lördags att hon drog väldigt mycket i halsbandet och jag blev rädd för att hon skulle göra sig illa och då är selen perfekt. Det var ju så många nya människor på festen som hon ville hälsa på och därför så drog hon. Det hade hon inte behövt göra för hon blev maskot med en gång, så det var alltid någon hos henne som satt och kelade. Trött som bara den var hon när vi kom hem i alla fall. Meningen är ju att vi ska ta med henne överallt. Det går ju oftast jättebra.

Jaha, nu till frågan. Hur mår Mia idag?? Skit är svaret. Varje dag när jag vaknar så kommer tankarna, kanske idag….sen efter en stund så, nähä inte idag heller. En vän som jag har fått via Twitter, Helene, ringde och vi pratade en stund. För jag tror många tänker,…..asch, det är bara som hon säger, hon kommer inte göra något. Men för dig som tänker så har jag en nyhet, det kan ha funnits gånger innan som jag har sagt att nu pallar jag inte mer, men så har det inte blivit mer med det. Men denna gången är det på blodigaste allvar, jag är så rädd för mig själv!! För inget går att stoppa ångesten…och då kommer jag göra vad som krävs för att få ångesten att försvinna, innebär det att somna in så är det så. Jag kan inte under några omständigheter leva så här…för detta är inte ett liv, det är ett helvete!!!!!!! Så det känns olustigt att bara gå och vänta på att ångesten ska trigga igång och sen stiga till ett crescendo där ångesten flyter som lava ur en vulkan. Det bränner i hela kroppen och jag väntar till att det ska bli till aska…Smärtan, smärtan!!! Det enda jag upplever som positivt om det nu finns något positivt, är att jag inte kan tänka på den vanliga smärtan. Varje minut, varje timme går ut på att andas, ett andetag i taget, lugnt och stilla. Det är det enda som är viktigt….JAG ÄR RÄDD!!!!!

Nu ska vi snart upp till smärt för att hämta tabletter till helgen, de vågar inte lämna ut fler med risken för att jag ska ta allihop. Men en nyhet, tabletter är inte enda alternativet, det finns mängder!! Till råga på allt så har vi nog inte mat så det räcker till helgen men jag orkar inte lägga min någon vinning om det, tyvärr och det låter inte klokt. Men det enda som finns hos mig är jag, just nu….Mat får ordna sig på något vis. Emil ska inte vara hemma ändå och jag skiter i att äta och då är det nog så Kent kan äta i alla fall. Jag kan inte mer än be en bön att detta ska ge sig de närmaste dagarna. Annars får ni nog ta farväl av mig, för inte en chans att jag kommer klara detta mer än någon dag till. Jag är ledsen för det hör ni, jag har alltid sagt att det är en feg utväg. Men nu förstår jag varför man gör en sådan sak. Jag vet att Emil nästan skulle dö själv på kuppen men jag fixar inte detta mörkret. Jag ska försöka överleva idag också, sen får jag se….Kram på dig du fina. Tack för du lyssnar på mig.

En reaktion på ”JAG ÄR RÄDD!!!!!

Kommentera

