TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT……..

arg

Jag är starkare än så här!!!

TILL DÖDEN….skiljer oss åt, eller??
Att få den höga äran att be någon dra åt helvete är en sak som jag i stort sett aldrig fått. Varför?? Jo, jag är alldeles för snäll och det enda jag kan tänka på är hur andra skulle må, eller ska må. Men jag då?? Varför hör ingen, varför ser ingen?? Ser ni inte att jag håller på att gå i bitar!!!! Jag trillar i sönder, i små små bitar. Jag vill ha tillbaka min själ, hör ni det!! Jag är inte gammal ännu, jag vägrar….Jag ska leva livet, jag ska hitta det sättet som finns, jag ska lösa alla hinder jag stöter på, för jag är inte färdig fast jag sitter fast i en rullstol. DÖDEN TRODDE ATT JAG VAR KLAR!!!! Nopp, ledsen över det. Vägen jag ska vandra är lång, men jag ska till slutet och det med besked. Där ska jag dansa, skratta, älska min man och visa vad han betyder för mig, där ska jag ge barnen vad de vill ha, jag ska vara vaken natten ut och le på morgonen, jag har mängder med saker att göra. TACK DÖDEN FÖR DU PÅMINDE MIG OM DET KÄRASTE JAG HAR, LIVET!!! Jag tänker fortsätta längs den vägen, där jag befinner mig. Visst blir det jobbigt men nu finns det ingen väg tillbaka. Nu ska jag leva i nuet, inte se tillbaka. Jag är född utan ben, de har aldrig funnits. Nu måste jag lära mig leva igen. Pånytt född. Så du får inte mig. NEJ!!!!Jag vägrar, hör du det….NEJ!!!!jag vägrar. Jag tänker inte leva mitt liv så här som jag mår nu. Jag är inte klar, inte på långa vägar!!!! Dansa hela natten, festa hela natten, leva livet som det ska levas. Jag SKA klara detta, jag SKA hämta mig. Hur kunde jag låta detta hända? Jag som alltid var så pigg och glad. Nu är allt skit. Jag älskar mina barn, såklart men nu är de vuxna förutom Emil. Det är dags att bryta sig loss. Leva livet!!!! Jag vägrar ge upp, hör du det!!!!!Du bestämmer inte, det gör jag! Du har inget att hämta hos mig, du får gå till någon som är svagare än jag…hör du det. JAG VÄGRAR GE UPP!!!! Jag har bestämt mig för att leva och du kan inte göra ett skit åt det….Jag ska kämpa mig kvar med näbbar och klor. Tills sist kommer jag stå ovanför ytan och le, starkare än någonsin. När jag når vägens slut så har jag haft roligare än någonsin. Mig rår du inte på!!!Så nu ber jag inte fint längre. Jag ber dig DRA ÅT HELVETE!! DU HAR INGET ATT HÄMTA HOS MIG. JAG ÄR ALLDELES FÖR STARK FÖR DIG. GE DIG PÅ NÅGON I DIN EGEN STORLEK…HÖR DU DET!!!DU ÄR INTE VÄRD ATT VARA LEDSEN ÖVER. JAG MÅSTE BÖRJA OM. GÖRA OM OCH GÖRA RÄTT!!! Det har funnits tveksamheter över om jag skulle orka, men tji fick du, döden!!! Det finns andra som väljer den vägen, men inte jag, jag är inte klar. När jag är det ska du få veta först. SÅ DRA ÅT HELVETE MED DIG!!!JAG KOMMER INTE GE VIKA. FÖRSTÅR DU? HÖR DU? ALDRIG DU FÅR MIG FRIVILLIGT???MED HÄLSNINGAR IFRÅN DEN MIA SOM STÅR STARKARE ÄN NÅGONSIN!!!

Kommentera

