Nu ger jag tillbaka

image

https://m.facebook.com/profile.php?id=443260209167209&ref=bookmark 09&ref=bookmark

Jag har funderat mycket över hur jag ska kunna ge tillbaka till samhället efter all hjälp som vi har fått. Jag har en liten idé. Det är att om man har det svårt ekonomiskt så finns det alltid saker som prioriteras bort. Tänk bara ett biobesök med lite hamburgare innan. En fika på stan. En kväll med grabbarna. Ja det finns hur mycket som helst. Jag tänkte börja jobba med insamling till det ändamålet. Jag själv anser det som en mycket viktig sak. Likaväl var det extremt jobbigt att inte kunna hämta sin medicin. Kan man ta det på avbetalning är det inga problem men går inte det, vem går runt med 1000 kronor i fickan, det var ett exempel. Sådana här saker ska Mias Kamp hjälpa till med.
Så för er som vill ge ett bidrag finns swish 0721-674721 eller vill ni lösa det med presentkort eller sätta in vanligt på konto så löser vi det. Det är bara att skriva en rad.
Till er som vill söka hjälp, skriv till mig så fixar vi det. Jag har lagt länken allra högst upp och då kommer ni till Mias Kamp.
Jag kommer bygga en hemsida till Mias Kamp så småningom men vill först testa och se hur detta går.
Så kom igen nu, nu fixar vi lite roliga aktiviteter till de som inte har råd.
Många kramar Mia

Kommentera

