Trött på allt jävla skit….

trött
Precis så är det, jag orkar inte mer nu

Exakt…jag orkar fan inte mer nu. Varenda jävla dag slängs det nya problem  på en , precis som jag inte har så det räcker….Nej då, det kan säkert bli ännu sämre. Det trodde jag ju inte innan,,,men tji fick jag. Det kunde bli ännu sämre. Jag fick nya mediciner utskrivna igår och det återstår 126 kronor till frikortet. Jag har alltså 90% rabatt på det jag hämtar ut. Nu igår fick jag smärtstillande plåster med så kallad lokalbedövning och de kostar 800 kronor för 30 plåster, men inte för mig. Sen behöver jag hämta det lugnande som tog slut i morse och mitt smärtstillande behövs hämtas ut. Jag är fullständigt tokig på apoteket, det är så svårt att nå frikort i slutet. Plus att det är ett måste med dessa satans jävla mediciner. Alltså jag ger upp nu….det är något nytt varenda dag. Igår var det allt rabalder med personlig assistent, idag är det tabletterna. Ångesten kommer gå i taket utan de lugnande, det är ju inte meningen att jag ska fortsätta med dem i all evighet. En samtalskontakt är medicinen, men det verkar ju vara omöjligt att skaka fram en sådan åt mig. Jag sitter här hemma och det känns som det ligger ett skal runt mig. Härinne är jag totalt ensam, ingen vill hjälpa, hur många händer jag än sträcker ut, så finns det ingen hjälp att få. Denna gången känner jag på mig att det går åt helvete, jag kommer inte reda ut det denna gången. Jag har krigat, kämpat, slagits både för mig själv och min familj. Det finns gånger man förlorar och jag tror att det är denna gången. För min kämparglöd har falnat, lågan brinner men inte lika starkt. Det är ju därför jag ber om hjälp……gråtande ber jag, hjälp mig! Men inget händer. Jag sjunker ihop i en hög av smärta, det står osynligt folk runt mig och skrattar, de pekar och säger. Tror du på allvar att du är viktig?? Eller att du är värd att hjälpa?? Nya skratt, de avlägsnar sig och jag känner det är dags för att avsluta. Jag kan inte gör mer nu. Bara stanna kvar och se skeppet gå under.

Kram på er

Kommentera

