En liten önskan, som jag glömde

önskan
Precis så är det….

Jag höll ju på att glömma det viktigaste….En liten önskan. Vi har fått in en önskan från en ung mamma med barn som hon skulle vilja bjuda på glass. Då menar hon något lite finare på till exempel ett fint konditori. Jag hoppas att det inte ska vara några problem att hjälpa henne. Sen behöver jag även ha in tips på var vi kan bjuda denna familjen någonstans. Så skriv ett PM till mig så blir det lite enklare och det är en jättestor hjälp det också.

Gå gärna in på EN LITEN ÖNSKAN skriv till mig där. Annars går det bra att bara dela inlägget och även min blogg går att dela med sig av. Behöver ni vet hur ni ska göra en insättning, så skriv till mig. Vi löser allt. Tillsammans är vi starka. Det vet jag. Kramar till er alla ❤ ❤ ❤

Kommentera

