Då var det dags

husky
Örhängen med husky

Godmorgon, du fina vän. Dessa örhängen håller jag på med för tillfället. Jag gillar dem mycket starkt. Jag har svårt att välja vad jag ska göra härnäst, först ska jag göra klart min beställning, som är till en mycket god vän. Sen får jag se. Det är beslutsångest när jag ska välja något av mina idéer. Jag tänkte försöka sälja Hello Kitty och dessa örhängena också så det blir något över till nytt material, sen går resten till En liten önskan. Glöm inte att du kan gå in på den sidan och önska något du vill så försöker jag fixa det. Pengarna som jag dragit in finns där för att hjälpa. Klicka här på länken om du vill kika på sidan eller önska något. Annars får du gärna gilla och dela den En liten önskan

Nu är det snart dags att ta taxin till Hässleholm där jag ska få hjälp med mitt sår. Jag lider något så djävulskt av denna infektionen. Att det är en infektion är det ingen tvekan om. Det fortsätter att läcka massa, illrött runt om, jättevarmt och framförallt så gör det så förbannat ont. Varenda gång jag försöker lyfta stumpen så ökar trycket i den och det känns som den ska sprängas. Jag kan inte ändra på ställningen förrän det gör ännu mer ont och den är så svullen. Så jag tycker det ska bli jätteskönt att få hjälp.

Jag vet en sak jag glömde igår och det var att berätta om Hedda. Hon mår alla tiders och hon fortsätter att bjuda på skratt. Nästan varje dag så gör hon något som ser roligt ut och vi brister ut i skratt. Jag älskar henne mer och mer för varje dag som går och ibland känns det som hjärtat skulle brista av stolthet och kärlek. Hon är så väluppfostrad så varje gång det kommer någon och hälsar på så får vi höra hur duktig hon är. Hon skäller inte när vi är borta och det är den största vinsten av alla. De gånger hon skäller är lätträknade och i regel så blir man så rädd för det är så ovanligt. Så hon njuter av livet och bjuder på så mycket glädje.

Jag pratade med min LSS-handläggare alldeles nyss och fick veta att inom en vecka så skulle beslutet vara taget. Så spännande och samtidigt otäckt. Det är en helt okänd värld för min del, det är inte så mycket jag kan om hur det egentligen fungerar om det blir beviljat. Det visar sig, och jag borde ha lärt mig att inte ta ut något i förskott. Jag blir bara så grymt besviken om det blir ett negativt svar.

Det blir inget långt inlägg för tillfället men jag återkommer när jag kommer hem. Kram så länge ❤

8 reaktioner på ”Då var det dags

    1. Hej Pernilla. Visst säljer jag dem men just de på bilden finns inte, men jag gör gärna ett par till dig, det tar en dag eller två. De kostar 120 kronor och sen kostar det 7 kronor att skicka dem. Färgerna kommer nog skilja sig lite men de blir lika fina. Kram på dig ❤

      Gilla

      1. Hej igen. Jag har Swish eller går det bra att sätta in som vanligt, då får du mitt kontonummer bara. Så när de är klara så får jag din adress och när du har satt in pengarna så skickar jag dem. De kommer kosta 120 kronor och sen kostar det 14 kronor att skicka dem. Många kramar ❤

        Gilla

      2. Jag kommer bli färdig med dem idag för jag började på dem igår. Finns det ett lättare sätt att nå dig på. Facebook eller sms…..eller mail går ju också bra. Kram ❤

        Gilla

Kommentera

