Dagen efter….

katt med mus
Denna söta kisse saknar ett hem…..

Hej, igen du finaste….

Ja den här katten har jag gjort ifrån en bild som jag hittade på google och den är till salu. Vill du ha den så kostar den 80 kronor och 7 kronor i frakt. Det är bara att skicka mig ett PM så blir det fina bokmärket ditt. Jag kan också göra om det till nyckelring om du vill.

Då var det dagen efter och nu har alla åkt hem och det är lugnt och tyst nu. Disken är undan och bäddandet också. Det är lite småplock kvar men det är möjligt att det får vänta till imorgon. Nu har jag annat som jag vill hitta på. Jag kan visa nästa gång jag skriver vad det är jag har gjort för det är inte klart ännu. Så idag blir det lasagne till middag, enkelt och ingen disk. Det är en perfekt middag en söndag. De andra tyckte också att det hade varit jättetrevligt igår. Det är mysigt men idag känns det ok att det bara är vi tre. Vi har haft sovgäster hela helgen och det skulle jag aldrig vilja vara utan, det är inte så ofta jag får rå om våra barn på det viset.

Nu sitter jag i hobbyrummet och Kent har också tagit sin plats, vi sitter och lyssnar på en bok. Det är så mysigt…Fast jag hade ju lovat er foto och jag håller vad jag lovar. De finns nedanför i ett litet galleri.

Jag avslutar detta korta inlägg nu. Vi hörs sen igen och så länge sänder jag iväg både energi och kramar din väg.

Kommentera

