Det är skit!!

image

Hej finaste, älskade du.
Idag har dagen varit evigheter lång. Jag har mått skit exakt hela dagen. Jag har försökt virka. På fotografiet ser du resultatet. Jag ändrade på mönstret och jag känner mig mycket mer nöjd med den basketskon.

image

Som du ser så har jag även gjort ett märke. Skon är inte stor men det är många moment och det är därför den tar tid att göra. Jag somnade i mellanåt. Ibland var det omöjligt att hålla ögonen öppna. Samtidigt så har jag haft så oerhört ont. När jag somnade hände det någon olycka, som att jag spillde ut kaffe över mig själv och sängen. Jag tappade virknålen, kammen, garnnystan……ja, allt möjligt. Sen har jag svettats som en gris utan att jag vet varför. Det har iallafall gjort mig förbannat irriterad och gnällig. Nu har jag dessutom kärlsmärtor i högra stumpen.
Läkaren som opererade mig vill att jag har kompressionshylsan över helgen och in på nästa vecka. Jag har aldrig haft den så länge. Nu ska bara smärtan backa tillbaka så blir tillvaron nog enklare.
Jag har försökt vila i omgångar men såklart har det inte fungerat något vidare. Jag hoppas att jag får sova bättre inatt. Sömn är jätteviktigt. När jag mår så här uselt får jag en extrem hemlängtan. Jag längtar efter att krypa ihop i min säng med de vanliga ljuden runt omkring mig. När det är så här tyst kan jag inte sova. Jag är van vid att det är lite ljud i rummet när jag vilar. På natten är det tyst såklart
Nu ska jag ringa på hjälp och få lite hjälp med att rätta till i sängen. Den är knölig eftersom jag inte kan ligga eller sitta stilla
Jag skickar iväg kramar och energibollar till dig. Vi hörs snart igen.

Kommentera

