Vågar snart inte sova

Godkväll eller kanske godnatt, finaste
Detta inlägget får bli bildlöst. Jag har gått och lagt mig nu. Jag kan inte sova för tillfället. Det är många tankar som rör sig i huvudet. Sen har jag ont i min stump och det vill inte ge med sig. Det oroar mig. Sedan får jag dåligt samvete för att jag oroar mig över en sådan liten sak när det finns andra händelser som borde oroa mig mycket mer. Saken är den att jag är orolig över båda sakerna så det känns väldigt mycket just nu. Sen kan farmor inte låta mig vara ifred på nätterna. Jag vet vad mediumet sa, men det är för mycket bara. Jag orkar inte ha henne hos mig varje natt. Det är bättre att hon hjälper någon annan som verkligen behöver vakna upp till verkligheten och se världen för vad den är. Hjälpa de som behöver bli lite mer ödmjuka och inte fokusera så mycket på sig själva. Vi är alla lika viktiga, glöm aldrig bort det. Vi kämpar på och jag är så innerligt trött. Båda kroppsligt och själsligt. Jag har ingenstans att dumpa mina egna känslor. Min sorg, min rädsla, ledsamheterna och sen alla övriga känslor som har en viss förmåga att dyka upp när jag minst anar det. Jag skulle bara vilja skrika. Det går inte an såklart. Jag måste hålla skenet uppe och nu när det är natt så rämnar min charad, och då måste jag känna mig själv. Ta tag i allt som är förhatligt. Inte undra på att jag är rädd för att sova. I mina mardrömmar ryms alla Kents syskon med deras respektive och det är fruktansvärt. Jag avskyr verkligen det. Varför kan det inte lämna mig ifred? Jag har annat att fundera på, och jag behöver inte mer. Det sägs att gud inte ger dig mer än vad du kan bära och jag kan lugnt säga att jag närmar mig smärtgränsen. Jag orkar snart inte bära mer.
Jag tänkte avsluta inlägget här och jag ber dig som läser att be en bön för att allt ska bli bra nu. Jag orkar inte vänta mer. Det måste ske nu eller snart om jag ska orka kämpa mig vidare.
Godnatt allra finaste, vi hörs snart igen. Tack för att du har läst mitt inlägg. Mängder med kramar av kärlek sänder jag ut till dig som är värd mina kramar och min kärlek. Känner du att du har glidit ifrån oss, så är du förmodligen inte värd min kram. Till dig som är värd en, du får gärna ta två. Jag behöver dig, kramar har aldrig kostat något. ❤ ❤ ❤

2 thoughts on “Vågar snart inte sova

Kommentera

