Jag har ont….

image

Godmorgon, finaste du.

Natten har varit så där. Jag vaknade vid två på grund av smärta och sedan satt jag uppe till halv fem. Direkt när jag vaknade så kände jag att smärtan i vänstra stumpen är förändrad. Jag kan inte röra den över huvudet taget förrän en brännande smärta känns nere i stumpen. Sen har jag ont i hela vänstra sidan av kroppen. Nja, kanske inte riktigt hela men i sidan, armen och hela stumpen. Fast den värsta smärtan är i stumpen. Det är inget roligt alls, vill jag påstå.
Jag har pratat med Paddy nu på morgonen och allt är bra med tösen. Hon har lite svårt för att smälta näringen som hon får och det beror ju naturligtvis på att magen behöver utvecklas.
Det blir skönt för barnen att få åka hem en runda nu idag. Det behöver dem och ska jag vara riktigt ärlig så behöver nog vi det också. Hämta nya krafter.
Idag måste jag försöka hjälpa till här hemma. Jag har inte orkat de andra dagarna. Det tar ju ändå ett tag innan energin återvänder. Jag avskyr att vara så trött och hängig. Det är mycket roligare när jag har energi, för det blir enklare att tänka positivt också. Just nu känner jag mig nästan deppig.
Det blir ett ganska kort inlägg nu, men nu är du uppdaterad över läget här hos Ekdahl. Jag skriver förmodligen under dagen igen. Kramar till dig som läser inlägget. Vi hörs som sagt senare…. ❤ ❤

Kommentera

