Suck, då var det dags igen……….

10606392_1109564322404068_3258204828835174553_n

Hej, finaste…….

Säg ordet lycka, så börjar eländet igen. Jag ber snart på mina bara knän, sluta nu!

Stephanie har över 39 graders feber. Deras isolering på rummet var över ikväll, men det går ju inte ha en sjuk unge där hos Michelle. Varför tar det inte bara slut?

Jag tycker det räcker nu, vi har fått nog. För jäkligt är det. Sedan en annan sak som i och för sig inte är hela världen. Jag bestämde mig för att nu jäklar ska proteserna på, och jag SKA upp och gå. Jag satte de på mig, de är för stora igen. Jag har tappat mer i vikt, så nu får jag in hela handen mellan benet och protesen igen…Jaha, det är ju skitkul. Jag har inte ens hunnit använda dem innan de förändrade dom förra gången. men det blir att åka till gåskolan igen och be om hjälp.. Fasen vad arg jag blir. Till slut, så gick jag in i vardagsrummet i alla fall. Jag blir trött extremt fort, men det är inget konstigt, jag har ju bara suttit ner.

Jag och barnbarnen har krupit till kojs, jag kan inte sitta uppe i rullstolen en dag nu för höften Snart dags att kolla vad det är som händer därinne. Det kan vara ytterligare ett stopp, då finns det inget att göra, mer än att försöka att stå ut. Det går inte göra något om det är kärlen. så roligt, alltså. Jag har märkt att jag är livrädd för smärta, jag utsätter inte mig själv för det om jag inte absolut måste, det gör nog ingen. Just för tillfället får det bli sängen med dator,, nu har det snart varit så i en vecka. Inte utan jag undrar vad det är som händer. Antagligen beror det  delvis på kärlen, eller kanske för att de muskler jag inte använder försvinner sakta men säkert. Ja , det är väl så det blir. Tröttsamt.

Jag tänkte berätta också att tösen väger nu 1610 gram, så hon växer.

Jag tänkte avsluta inlägget här. Kram i massor till dig. Du och jag, finaste, hörs av imorgon igen. ❤ ❤ ❤

 

 

 

Kommentera

