Jag vet inte om jag orkar mer.

l5

Hej finaste…

Idag backar kroppen..den skriker efter smärtstillande.inte för att jag har ont utan för att det är ett jävla beroende. Jag gäspar, nyser, ögonen rinner, jag kallsvettas och hela kroppen håller på att gå sönder..Gode gud, hjälp mig, alltså. Det känns som jag inte ska fixa en enda dag till. Ändå är det en vecka och tre dagar sedan jag tog det sist…Krypningarna i hela kroppen gör att jag vill upp och springa, men det går ju inte när jag sitter i rullstol. Hur ska jag klara det..jag ger snart upp.

Anton är frisk så han kan åka upp på sjukhuset men lillan är fortfarande sjuk. Till råga på allt vaknade Kent med ont i halsen. När ska det sluta?? Det är svårt att se framåt när man mår så här. Jag har bara ångest, ångest..Det känns som jag vill krypa ur kroppen och lägga mig där tills allt är över..Jag rasar snart…

Jag behöver komma in i duschen, men hur ska det gå till. Jag orkar knappt göra överflyttningarna, dessutom är jag kass i magen, ytterligare ett utsättningssymptom. Varje överflyttning tar enorma krafter. Inget känns bra idag.

Emil är snart den enda som har klarat sig, jag hoppas det fortsätter så.. Jag skulle inte under några omständigheter som helst orka ta hand om honom också… Att bre en macka till Stephanie tog tid och varje rörelse gjorde ont. Jag orkar inte prata med någon heller, jag bara sitter och lider just nu..HELVETES!!!! Detta är definitivt baksidan av en sjukdom som kräver smärtstillande….Hur ska jag ens klara mig igenom denna dagen???

Ha en bäst dag fina du. Jag sänder iväg kramar till dig… Du och jag, fina, vi hörs snart igen. Förlåt för att jag inte orkar skriva mer…

 

 

 

En reaktion på ”Jag vet inte om jag orkar mer.

Kommentera

