Vem vinner, styrkan eller smärtan?

l13

Hej igen finaste…

Måår skiiiiit……….Nu börjar jag bli rädd för att det är något annat som spökar. Jag har så ont bak i ryggen, hjärtat skenar, det gör ont längs hela halsen så hårt hjärtat slår. Det börjar skrämma mig, måste jag säga..Jag vet inte ens om jag orkar åka in. Jag är helt slut, nu har jag inte kunnat äta något på två dagar, det går bara inte att stoppa ner något. Antagligen därför jag kan hälla i mig 4,5 liter på två timmar. Resultatet blir att jag bli tvungen att göra fler överflyttningar än någonsin…….Jag ber, och ber, snälla det räcker nu. Jag har ingen mer ork. Jag vet inte var jag ska hitta styrkan att vinna över denna enorma smärta… Jag vill ha tillbaka mitt liv, snälla.

Ha det bra, vi hörs snart igen

 

En reaktion på ”Vem vinner, styrkan eller smärtan?

Kommentera

