Sååå ledsen jag blir….

image

Hej finaste…

Jag vet inte var jag ska ta vägen mer..
Jag ligger numera på tvåsal. En äldre dam ligger bredvid mig och hon tyckte att det var jobbigt med TV:n så jag rättade mig efter det och stängde av den för hennes skull. Sen hade hon inget sängbord eftersom de hålller på att flytta avdelningar upp och ner så här är superrörigt, så jag delar mitt med henne för att hon ska få en larmknapp. Sen har jag ingen lampa tänd utan det ända jag gör är att använda mobilen. Plötsligt börjar jag svettas och jag känner igen det, blodsockret är på väg i botten. Jag ringer på klockan för att få hjälp och när hon kommer in så frågar jag ifall de kan ta sockret. Hennes svar är, varför det? Jag förklarar att jag har symptom på blodsocker fall. Hon säger att hon inte vet ifall de kan ta det eftersom de är upptagna. Men hon säger att hon ska meddela det…. Eh, va? Ett fall kan vara farligt.. men efter någon minut kommer hon igen och säger, jag tar ditt socker men sen får du sova, det ligger ju faktiskt en till här… jag kunde inte fatta riktigt,  är detta verkligen sant. På henne lät det som jag hade legat på ringklockan hela tiden. Jag har tyvärr fått ringa två gånger innan för jag var tvungen att besöka toaletten… är det någon som kan tala om vad jag gjorde för fel denna gången. Det var längesedan jag kände mig så förnedrad..
Godnatt, finaste. Vi hörs snart igen. Kramar i massor skickar jag till dig ❤

Kommentera

