Jag har kapitulerat….

image

Finaste

Hej, finaste….

Jag tog hit datorn för att jag skulle skulle skriva på boken. Inte ett enda ord har blivit skrivit, men det har blivit många tankar. Jag har funderat mängder över saker som är och har varit tuffa. Delvis har jag kommit fram till att det är dags att kapitulera inför livet, så jag bockar, tackar och inser att livet vinner. Vi är medvetna om att vi är med om otroliga saker,  så nu väntar jag med glädje på nästa sak. Vad det blir vet jag inte, det blir något. Sen har jag funderat över familj och vänner. Här har jag kommit fram till att de som snackar skit bakom vår rygg inte är värda någonting för är man så feg att man måste prata om oss utan att vi kan vara där och försvara oss, då har man sjunkit lågt. Likaväl om man lyssnar på skitsnack. Det är dags att inse att det är deras förlust, inte vår. Ännu lägre är att det drabbar Emil, han har inte med något att göra men tyvärr så mister han det vi mister. Vi får tänka på oss nu…För den delen vill jag inte ha någon som kallar sig för vän, som sedan när vi inte är närvarande snackar en massa strunt. Det är faktiskt svärmor som i mina drömmar talat om att de inte är värda det. För en gångs skull har hon rätt…
På fotot ser du vackraste Michelle, utan både sond och syrgas. Det är stort och det är LYCKA!!! Hon väger över 1900 gram nu. Tack och lov närmar sig hemgång…Av fler anledningar än jag kan säga, så är det toppen.
Idag blev jag flyttad till medicinen för min smärtläkare ville att jag skulle stanna någon dag till. Mitt blodsocker åker fortfarande upp och ner, jag svettas och mår skit av det. Blev vägd idag och är nu nere på 78 kilo. Det finns mer att ta av såklart, bara det slutar när det är lagom. Just nu tycker jag att det är toppen för allt blir enklare. Det är lättare att lyfta sig själv nu.
Det är väl märkligt hur man kan förändra sina önskningar. En av mina största drömmar var just att få gå ner i vikt, men nu när det händer kan jag inte glädjas åt det utan istället kan jag bara fundera på varför? Skulle vi vinna mycket pengar hade jag väl inte vågat använda dem med tanken att något otrevligt skulle hända. Jag tror stenhårt på karma…what goes around, comes around.
Nej du fina, här avslutar jag för tillfället. Kram i massor, du fina. Vi hörs snart igen ❤ ❤ ❤

Kommentera

