Då är jag på plats….

Hej, finaste….

image

Du ser säkert var jag är någonstans. Japp, mitt andra hem. Nu börjar väntans tider. Varit inne för första bedömning av syster. Jag ska träffa ortopeden först och där ska jag sedan berätta om mitt andra problem. Jag undrar hur lång tid det ska ta idag. Här är inte så mycket folk i väntrummet men det har jag lärt mig sedan innan att skenet kan bidra.
Jag avskyr verkligen att vara här och jag försöker undvika det så långt det är möjligt men det går inte längre.
Till en helt annan sak nu. Jag brukar besöka Alexandra Nilssons blogg, mer känd som Kissie. Jag brukar kommentera inläggen och jag brukar skriva en rad eller två om hur jag mår. Så jag fick rena rama chocken när jag gick in där i morse. Då hade hon skrivit någon rad om vem jag är och sedan lagt in en länk till min blogg. Jag blev så glad…..Du hittar inlägget härKissies blogg. Så snacka om att jag helt plötsligt hade en extremt ström av besökare. Det har gjort min dag, helt klart. Hon bevisar att bara för att man är känd och har en stor blogg, så kan man fortsätta vara mänsklig med båda fötterna på jorden. Strongt gjort Alexandra och ett stort, stort tack.

Nu håller jag på att somna mellan varven här och det är ett tydligt tecken på att jag inte är okej. Jag avslutar inlägget för tillfället, men uppdaterar senare igen. Kramar i massor till dig. Vi, du och jag, fina, hörs senare ❤ ❤ ❤

Kommentera

