Tacksamhet och du är viktigt

image

Bonjour, finaste…

Jag känner att jag måste avsluta dagen med att säga…jag är tacksam. Tacksam för så mycket. Det är många läsare som skriver att de har också det jobbigt men att det är en struntsak jämfört med mina problem. Jag ska säga en gång för alla….sluta, sluta säga så för dina problem är precis lika viktiga och betydelsefulla som mina. Dina händelser är precis lika traumatiska som mina. För dig kan det vara det jobbigaste du upplevt och då är det viktigt att du tar hand om dig, precis som jag får göra. Nedvärdera aldrig dina bekymmer. Jag delar gärna dina problem också. Jag kanske har något tips eller råd att dela med mig av. Så det finns ingen som är viktigare än du. Att vara känd betyder inte att vara mer värd och jag önskar såå att de som är det, också ska öppna sina ögon och se vart de har kommit från. Utan sina fans hade de inte kommit lika långt. Det finns ganska många kändisar som glömmer bort att det faktiskt är fansen som har tagit dem dit där de är.
Så nu kommer du och jag överens om att alla problem är lika viktiga, okej?

image

Så då till tacksamheten…Även om det inte märks och det verkar som att jag bara har ett helvete, så har jag skratt, glädje och kärlek i livet. Det är inte meningen att jag ska gnälla så mycket men för tillfället är en jobbig tid i mitt liv och för min, underbara familj.
Att du finns här för mig också är verkligen grädden på moset. Det gör mig så tacksam, tro aldrig något annat. Jag har dragit livets nitlott när det gäller mycket, men jag har obönhörligen dragit livets nitlott när det gäller kärlek, familj och dig som läsare.
Så tack, fina du….. ❤
Nu traskar tiden iväg och det börjar bli dags att låta drömmarna ta över.
Kram till dig ❤

2 reaktioner på ”Tacksamhet och du är viktigt

  1. L

    Nu känns det som om jag kommenterar allt men ibland får man den känslan att man måste liksom. Gnäll på du. Den som inte orkar lyssna, den behöver inte göra det. Man har rätt att gnälla. Livet är inte en dans på rosor och för somliga är den värre. För att orka måste man få gnälla. Jag burkar alltid säga, att fråga inte hur jag mår om du ändå inte vill veta. Gnälla kan vara anledningen till att man orkar. kram

    Liked by 1 person

Kommentera

