Nej, nej, nej..inte det också!!

catsHej igen finaste…Jag känner att förra rubriken på mitt inlägg kräver nog en förklaring….Det jag menade med det är att jag håller hårt i lyckan som var där när jag vaknade i morse..Tyvärr så blev det inte långvarigt. För det du ser på fotot intill är såret på högra stumpen och det som syns inuti är skelettet…Jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är..Som inte det var nog med allt annat, liksom. Det är som sagt inte roligt längre…Det var ju det jag sa till läkaren, jag visste det. Varför kan de inte lyssna på mig, det är ett förbaskat maktbeteende. Det är som om vissa läkare inte kan acceptera att jag vet bättre. Det är inte så märkligt heller, jag känner min kropp utan och innan…Tårarna droppar ner i knät igen och jag känner mig totalt maktlös…

 

Lite foto från när vi var ute idag och när vi kom hem. Först måste jag säga att Kristianstad är en förbaskat fin stad, eller hur?Fotografiet längst ut till höger är taget runt hörnet…mycket vackert.  Sen när det gäller fina Hedda så blev hon så här utslagen av att inte följa med….haha. Anledningen till det är att hon är på helspänn när hon är själv hemma. Hon sitter på armstödet till fåtöljen och tittar tills vi kommer hem, sedan när hon ser oss i fönstret så kutar hon ut i hallen. När hon studsat, snurrat och pratat en bra stund så lägger hon sig alltid så här när hon är klar. Hon kunde inte följa med idag för vi skulle in i gallerian…Annars får hon alltid hänga med.

Då så fina, det var en liten uppdatering och för min del är det en stor uppdatering. Jag önskar sååå mycket att det kunde vara en rolig uppdatering, men vem vet. Det kanske kommer…Vi ses när du vill. Kram ❤

 

 

 

Kommentera

