Godmorgon

image

Godmorgon, finaste…

Jag är vaken och jag har ONT!  När jag ska ur sängen och upp i en av stolarna så måste jag kasa närmare kanten och vad händer då?  Jo, jag kasar på såret som då spricker. Varenda morgon! Såret läcker fortfarande och det är rena tortyren…Jäkla skit

image

Jag känner mig verkligen sviken av samhället. Kommunen gör inte det lätt att vara funktionshindrad. Idag ska jag försöka torka tårarna och ta tag i vår situation. Inlägget är i skrivande stund delat 13575 gånger, över 1300 kommentarer. Jag får väl se vad som händer idag. Det är en del tidningar som har hört av sig och ska återkomma idag. Kvällsposten publicerade sin artikel redan igår. Här är länken Kvällsposten

Jag undrar vad som händer idag? Fortsätt gärna dela. Jag försöker svara på kommentarerna efterhand. Kram till dig, fina. Vi hörs när du vill. Behöver du extra energi, sno en av energibollarna. ❤

2 thoughts on “Godmorgon

  1. Tittar in och sänder en varm kram.
    Vill skriva så mycket,men hittar inte orden,
    men de är enbart av positiv karaktär 🙂
    Kom ihåg att andas när det blir stressigt runt dig, tror det blir många intervjuer 🙂
    Sänder ljus och kärlek
    Kram Sess

    Liked by 1 person

Kommentera

