Förändringar…

Hej, finaste….

13221482_10153446245787540_5998775330575100172_nIdag är en dag då mycket känns jobbigt. Tårarna ligger nära till hands hela tiden. Reportaget på SVT sänds en gång i timmen nu på morgonen och sedan ikväll kommer det långa reportaget. Jag kan inte påstå att det är så kul att se sig själv i TV-rutan, men om det hjälper så är det värt det. De intervjuar Marianne Eriksson också, hon är ordförande i omsorgsnämnden. Hon säger att det är 10 stycken som är drabbade…10 stycken!!!! Om alla de 10 hade samma nivå som jag skulle det innebära runt 40 000 i månaden för kommunen. Det finns många chefer som har det i månadsinkomst, vad fan, rent ut sagt…och det har kommunen inte råd med. Jag börjar bli mörkrädd, hur illa ställt är det egentligen i kommunen?? Så idag förutom att jag är riktigt ledsen, så är jag så förbannad!!! Jag skulle vilja skrika högt….aahhh!!!  På fotografiet ser ni vår fina prins, Caspian. Han står förundrad och tittar på mormor och morfar..Vad gör de därinne, tänker han nog. Vår solstråle..Älskar honom ❤

 

Det är fredag idag och för många innebär det lycka, ledighet och avkoppling. För mig, just denna fredagen ska sägas, innebär det stress, oro och katastroftänkande….Det är inte roligt att inte kunna unna sig något..Det finns en del underbar människor som har gjort det möjligt för oss att handla hem det som har varit totalt slut och ni är outstanding…Tack, tack…<3 ❤ ❤

Här är länken till SVT Play och reportaget om du vill kika…Sen har jag fått en del tankar om bloggen skickade till mig och när jag tänker efter så är det väldigt vettiga tankar. Så jag kommer ännu en gång dressa om. Jag byter utseende på bloggen, så bli inte chockad när du kommer in nästa gång…

Då avslutar jag inlägget för denna gången. Kram i massor till finaste dig. Energibollarna lämnar mig nu om du behöver en eller två. Vi ses när du vill…Kärlek ❤ ❤ ❤

 

 

 

Kommentera

