Era åsikter, jag är så trött och ledsen..

 

Godmorgon, finaste….

Då var det lördag och jag vaknar till ett gråare väder. Så typiskt, jag behöver inte det riktigt. Mitt humör är än så länge i botten. Det är jobbigt att kämpa, det gör ont att kämpa..Det hade varit mycket enklare att bara ge upp, men det är ju inte jag, eller hur? Jag måste kämpa vidare, någon gång så måste det ju vända, eller hur?

På fotografierna ser du syskonkärlek i den finaste form…Jag älskar dessa fotografierna. Som du ser så har jag gjort förändringar på bloggen, vad tycker du nu? Jag funderade över det när jag fått kommentarerna och nu ser jag att det blev mycket bättre..Så skriv gärna till mig och tala om vad du tycker. Det är som sagt viktigt för mig..

20160326_183951.jpg

 

De här figurerna är det som gör att livet är värt att leva…min familj. Utan dem så hade jag gett upp för länge sedan…Jag ser ännu en gång tårarna ramla och skäms för att jag inte kan sluta vara ledsen. Det är svårt att förklara det jag känner men det känns som något sitter fast inuti bröstet. Det trycker utåt och smärtan blir då enorm. Tårarna hotar att kväva mig, jag hulkar för att få luft…Det skrämmer mig igen, det känns som jag ska dö, jag får ingen luft. Jag försöker andas in men klumpen i halsen förhindrar att luften kommer ner. Det känns som jag ska svimma. Sakta höjer jag blicken mot horisonten och ser att den svarta muren är kvar. Det skulle vara så enkelt att ta vägen dig, få andas, slippa alla smärtorna…Jag känner mig förvirrad..Ska jag stanna här eller ska jag rulla på andra hållet…Jag tittar ömsom bakåt, ömsom framåt…blicken flackar fram och tillbaka..Hjulen börjar röra sig framåt utan att jag direkt kan påverka det, mina armar rör sig utan jag ber dem. Totalt handlingsförlamad är känslan jag får. Jag tar med kraft och energi över, det är jag som bestämmer, ingen annan. Jag fortsätter kämpa…Kampen för livet..

 

Lite ögongodis..Stephanie, Caspian och lilla prinsessan Michelle Maria…De är helt underbara.

Vi ska ha besök ikväll och de bjuder på maten, fast den tillagas här. Det är svårt att bjuda in mig och Kent, det finns mycket som man måste tänka på. Trappor, toaletter och så vidare. Det är ändå tur för vi hade inte haft råd att bjuda på något, det är lite tomt för tillfället..Sen kommer de lite av anledningen att Kent faktiskt fyllt 50 år och de vill nog gratulera honom, tror jag. Meningen var ju att jag skulle ha ordnat en fest till hans ära, men det kan vi glömma nu.

lördag

Ytterligare fotografier att titta på och de är ganska nyligen tagna förutom det på vår sötaste docka, Michelle och boken under fantasi är ganska gammal men den är aktuell fortfarande, för det är dit jag tar min flykt när jag mår som sämst, min bok, Slaget om Fibbla växer som mest när jag mår som sämst, roligt eller hur??

Jag har idag bestämt mig för att ta kontakt med både Kalla fakta och Uppdrag granskning för det är en del saker som inte står rätt till men jag kan inte veta till 110% att det är sant…Därför är det enklare att någon som kan och vet hur det fungerar tar tag i det..Men är det som jag har hört..Då jävlar!! Nu ska jag bara få de att fatta intresse för det jag har att berätta också och det är nog inte det enklaste, men jag vill veta nu…Det är vår rätt som medborgare, det är offentliga papper…tror jag!

 

Den här fina prinsen kom på besök nu, så fina kläder han har…Han är lika glad som alltid..Solstrålen nummer ett…

Med de bilderna så avslutar jag inlägget för denna gången..Kramar i massor till dig, energibollar kommer också din väg. Ta en eller två om du behöver extra energi..Vi hörs snart igen, du och jag, fina…Tack underbara du för att du orkar med att läsa…Kärlek ❤ 3 ❤

 

 

 

 

 

6 thoughts on “Era åsikter, jag är så trött och ledsen..

  1. Hej! Skriver för 2:att gången då det inte kom iväg
    Vad roligt att du tyckte om det du fick av mig
    Vad duktig du är som orkar kontakta tv och tidningar så andra får se hur samhället behandlar dig och din familj
    Kram från bittan

    Liked by 1 person

  2. Vad bra att du kontaktar Kalla Fakta och Uppdrag granskning. Hoppas verkligen att dom är intresserade av din historia. Man ska inte bli behandlad hur som helst bara för att man råkar bli sjuk.
    KRAM.

    Liked by 1 person

Kommentera

