Måndags inlägg, försenat

Hej, finaste…

image

Då var det måndag och jag hade en tid på psykiatrin för nedtrappning av mina mediciner. Jag har haft en tid innan som jag var tvungen att avboka för att jag var sjuk. Så jag ringde dit och pratade med växeln. Så fick jag då en ny tid såsom idag 14.00, den tiden fick jag hemskickad. Någon dag senare så får jag ett brev där det står att hon inte kan erbjuda mig någon ny tid eftersom jag inte kom på den förra , utan att avboka…Sicket skitsnack, men okej, då var det väl så, fast jag visste att jag hade pratat med någon fysisk person. Däremot så trodde jag ju att tiden idag var gällande, men tji fick jag. För när vi kom dit idag så var den tiden avbokad av läkaren själv . inte för att hon inte hade tid utan på ren och skär jävelskap…vad i helvete!! Då hade vi stuckit helt i onödan…Så typiskt,,det händer såklart oss, vem annars…Jaja nu skiter jag i vilket, jag tar det genom vårdcentralen, Där vet jag, att när jag har fått en tid så finns den kvar när jag kommer. Det är sådan här saker som händer som vissa inte tror är sant…Men som sagt, det är sant i allra högsta grad…

 

image

Foton tagna från vår promenad igår…Jag behövde rensa hjärnan…och då är det skönt att ta en promenad. Idag är det inte lika lockande att gå ut, här i Kristianstad i alla fall.Det har regnat större delen av dagen och det blåser så idag är det kallt, och varför inte nu när vi skulle gå biten ifrån sjukhuet och hem.
Jag avslutar ett väldigt kort inlägg här. Kram i mängder kommer din väg. Energibollar också om du behöver extra energi. Vi hörs snart igen…
Kärlek

Detta inlägget trodde jag var upplagt så det är ett inlägg jag skrev igår, men vill inte radera det så jag skickar det nu istället. Mest så att du vet att det är från gårdagen och jag håller på att skriva ett inlägg just nu…

Kommentera

