Trappklättrare och annat

image

Hej, finaste….
Vi är uppe hos största dottern och jag har åkt trappklättrare upp. Skräck vill jag säga. Det är definitivt inget nöje alls men nu är jag här. Färdtjänst kom en timme tidigare och därmed hann jag inte gå på toaletten. Så nu sitter jag här och är jättenödig….skit också.
När vi kommer hem blir det smärtstillande och toabesök, det vill jag lova.
Känner mig lite låg idag. Två dagar kvar tills vi får pengar och det är tungt.
Jag skriver en rad senare.  Kram ❤

4 reaktioner på ”Trappklättrare och annat

  1. ja Hej igen!
    Jo , jag förstår. Idag måndag har det varit så varmt så jag trodde jag skulle smälta bort. Jag var till Rusta själv idag, sen var jag till Ikea och åt en bit mat, för det var lite folk idag på Ikea…skönt…
    Vi hörs kram

    Gilla

  2. hallå finaste!
    idag har ”kent” o jag varit till hans mor, en stund för hon bor helt ensam, och har inte alltid så roligt…så hon fick lite sällskap en stund. Vi fikade och pratade en stund. Sen bar det iväg hemåt
    igen, för vi skulle äta, innan bingolotto skulle börja, men jag vann inget som vanligt, var bara när..

    kram Anki

    Liked by 1 person

Kommentera

