Dagen så här långt….

image

Hej, finaste…

Jag sitter upp i alla fall och naturligtvis så mådde jag inte bra i morse och missade telefontiden på smärtmottagningen. Jag måste säga att jag mår bättre än jag trodde, än så länge.
Idag kom först Caroline och en febrig Caspian. En stund senare dök Sandra med familj upp.  Det blev mys med Michelle, jag har ju inte sett henne på evigheter. Som ni ser är det premiär för Kent. Han har inte velat hålla henne innan. Hon har ju varit pytteliten som sagt.
Jag svettas exakt hela tiden och det gör mig tokig snart. Jag hatar verkligen det. Det är väl det enda problemet än så länge….

Inga besked idag heller ifrån kommunen. Det är inte roligt att inget veta. Jag undrar hur lång tid det ska ta innan allt blir klart.

Hoppas ni har det bra i värmen. Kram i massor till dig. Vi, du och jag, finaste hörs snart igen….Kärlek ❤

6 thoughts on “Dagen så här långt….

  1. hej!

    Ja, bra att det fungerar bättre än väntat ibland. idag onsdag var det lite blåsigt och ej så varmt, kan vara skönt efter denna hetta igår..
    men värmen kommer säkert igen snart..

    Kram Ann-Catrin!

    Liked by 1 person

      • Hej!

        Ja, det är roligt om du tycker om att jag skriver, och jag gillar att skriva. Idag har jag varit och hälsat på en kamrat, o Hennes ”man” och den här tjejen i alla fall, vi är
        ganska jämngamla, och har gått i samma klass i första o andra klass i skolan, och ‘
        vi bägge är 60+ så vi känner verkligen varann…dom har två vuxna barn,o barnbarn..
        kram Ann-Catrin

        Liked by 1 person

  2. Hej igen!
    >Idag fredag träffade jag min vuxna dotter pappas, syster..vi har lite kontakt fast inte han och jag träffas längre. Vi var ute på stan, det regnade lite, vi tittade lite i affärer, och var och åt en bit mat, o tog då en starköl till maten. Det är gott att äta ute någon
    gång ibland, men det är dyrt…sedan åkte jag hem igen..

    Kram Ann-Catrin!

    Liked by 1 person

Kommentera

