Morgon, smärta och solsken

wp-1464340475023.jpeg

Hej, finaste…

Då var det fredag..såret smärtar så in i helvete och ärligt håller jag på att bryta ihop nu. Hade det inte varit för såret så hade jag mått hyfsat men det jäkla skitet ska bara strula, det gör ont vad jag än gör…Jag är så nära på att ge upp kampen,,,Det är svårt att hitta någon mening alls nu, varför fortsätta kämpa? För vad? Finns det något där framme som kan göra det värt? Kommer jag någonsin kunna hitta på något roligt som att resa? Just nu känns allt väldigt avlägset..Bilderna känner ni säkert igen, det sista är på mina äckliga sprutor, jag hatar min diabetes. Mest för att den gör så att såren läker ännu sämre..Nej, fina…jag vet inte hur jag ska ta mig igenom detta..och inget besked ifrån kommunen heller…Tenderar till att bli en jobbig dag..

 

Ha det bra fina du..Kramar i massor till dig…Kärlek ❤ ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Morgon, smärta och solsken

  1. Jag kan känna din vanmakt och jag önskar du slapp lida så.
    Skickar dig styrka empati och närvaro. Kanske hjälper föga men kom ihåg att du inte är ensam.
    💗💗

    Liked by 1 person

  2. bästa vän!
    Ja, jag förstår att det måste vara ett helsike detta på ren svenska. Synd jag bor
    så långt ifrån dig…man känner sig maktlös…det borde ju läka någon gång, och
    göra lite mindre ont…

    Kram Ann-Catrin

    Liked by 1 person

Kommentera

