Dagen igår…

image

Godmorgon, finaste
Igår kom Jocke, Linnéa och Alice en runda. Jag fick den fina blomgruppen som ni ser på fotografiet.  De fick grillspett och sallad.
Jag var och hämtade tabletter igår och fick till eftermiddagen och kvällen, men inte till morgonen idag. Så då börjar vi om igen. Jag kunde ha stannat och träffat läkare, men då jag redan hade suttit på såret i mer än två timmar, var det inte ett alternativ. Jag har ringt smärt och väntar på deras samtal tillbaka. Jag har såå ont i magen över detta och för övrigt mår jag inget vidare alls just nu. Jag vet varken ut eller in.
Kram finaste…Vi hörs snart igen….Kärlek ❤ ❤ ❤

4 reaktioner på ”Dagen igår…

  1. Sess

    Hoppas du får riktig smärtlindring snart ❤ ,
    en som tar bort det hela så du bara kan vara utan att bita ihop. Ha inte dåligt samvete för tabletterna! Får de den effekten att din dag blir uthärdlig så tjänar de ju sitt syfte.
    Förresten jag är en av dem som gillar dina långa inlägg. Det är ju din blogg och du skriver det du har på hjärtat, långt eller kort. Jag läser varje dag även om jag inte kommenterar.
    Ha en fin dag så skickar jag energibollar att fånga när du behöver dem ❤
    Kram

    Liked by 1 person

  2. bästa Vän!
    Ja, det var fina blommor du fick, det är roligt. Idag var jag o handlade lite själv, när jag hade varit i kyrkan, där vi sitter ute, och pratar om ditt o datt…och fikar förstås. Det
    var så soligt Idag måndag och varmt i solen, det var så skönt.
    Se framåt vännen…
    Kram Anki

    Liked by 1 person

Kommentera

