Jag mår bra…

sunHej, finaste….

Jag mådde jättebra tills för en stund sedan, och nu mår jag verkligen skit….Jag är såååå ARG!!!!!  Helvetes jävla skit!!! Min mobil har lagt av helt och Emils fungerar absolut inte som den ska…det går inte att höra vad jag säger när man ringer till mig…Till saken hör att jag använder telefonen otroligt mycket i mina kontakter med myndigheter, läkare osv…så nu sitter jag vackert..Det räckte för att vända en riktigt bra morgon till en skitdag…

Jag hann tack och lov ringa alla samtalen som jag skulle , men nu har jag FAN inte en aning om hur jag ska göra…Jag är så trött på att vara så fattig….Aldrig någonsin att vi kommer ha råd till en ny mobil. Är det någon i min trakt som har en mobil som fungerar som ändå ska kasseras???

Hade det inte varit för vår ekonomi så hade allt känns så mycket enklare…men alltid är det något….Det får snart vara nog…Jag vet att det snart kommer ljusare tider, men just nu i detta ögonblicket är det svart och jag ska ju leva i nuet….

Kramen .får du ändå, det är ju inte dig jag är arg på…Energibollar får du om du behöver…Vi hörs snart igen..Kärlek ❤ ❤ <3.

Kommentera

