Lugn dag utan mer möten

1
Dukar gjorda i pärlor och jag ber en stilla bön…

Hej igen, finaste…

Hoppas att allt är bra med dig i värmen, det är en aning klibbigt nu…Ja, efter mötet i förmiddags så blev resten av dagen väldigt lugn. Det enda molnet på himmeln är fortfarande pengar…Jag hatar verkligen att ha det så här. Det känns som jag straffas för att jag sitter i rullstol..Hade jag inte gjort det så hade både jag och Kent jobbat. Det gör att jag mår så dåligt, jag känner mig till last för samhället även om jag vet att det är så här för tillfället..Jag har inte haft något val och det gör att det känns ännu värre…Att inte ens ha mat för dagen skrämmer livet av mig. Än så länge så har vi aldrig varit utan, men vad händer om jag inte kan fixa det???? Om det finns någon som läser min blogg som har en slant att LÅNA ut så hade jag varit så tacksam..Jag kan betala tillbaka den 18:e. Vi har Swish, 0721-674721 och det står på Kent…

Nu ska jag ut på uteplatsen för det är nog det ända stället för tillfället som det går att vara på…Kram i massor till dig. Vi, du och jag, finaste…hörs snart igen….Kärlek ❤ ❤ ❤

Kommentera

