Ny dag, nya problem…

1
Luke Bryan….

Godmorgon, finaste…

Ber om ursäkt för att det inte blev ett inlägg igår, men jag var ganska slut när vi kom hem, men JAG FIXADE DET!!! Idag känns det hyfsat, det ända molnet på himlen är pengar i vanlig ordning..Idag har jag inte den blekaste aning om hur vi ska få ihop till mat…Vi lyckades fylla på med bröd, smör, pålägg och lite andra saker som är nödvändiga igår, tack vare de två änglarna, men det gick inte att få ihop det till idag..Finaste, jag är så förbannat trött på detta..Som det ser ut så ska Kent börja jobba på måndag, för mig då. Det ska bli så fruktansvärt skönt att ha två inkomster igen, det var evigheter sedan det hände…Nu ska vi börja betala tillbaka skulder som vi inte har kunnat innan, det kommer lyfta en stor, stor sten ifrån mitt hjärta..Men framför allt så slipper vi detta som är idag. Att leva så här är fan inte ok…

Idag har vi bara en enda tid att passa, så skönt. Igår började morgonen med att det kom tekniker till att fixa rullstolen, sedan kom ju enhetschefen och en annan ansvarig, samtidigt kom arbetsterapeuten och sedan var det barnkliniken. Till sist var det då smärtmottagningen…Det var inte utan att jag var trött och sliten på kvällen, värme tar också hårt nu, jag kan inte gå upp och gå när jag blir varm, så det blir att jag känner mig överhettad ibland..Fast nog är det roligare så här än med regn…

Mobil frågan kvarstår, det är några som hört av sig på Facebook, men jag har ställt någon fråga och inte fått svar ännu, så den som lever få se. Förutom besöket klockan 11 så tror jag att en liten Caspian kommer hit och ska prova sin nya pool,,, då får det blir massa foton så att du också kan dela den glädjen såklart…

Då, finaste du är det dags för ett avslut…

Kom nu ihåg att inte ta något för givet, det kan förändras om en minut. Lev nu, även om du är ledsen, arg, besviken, bitter eller någon annan otrevlig känsla. Du lär dig alltid något av den känslan och den händelsen. Ta till vara på dina vänner , din familj och framför allt, sköt om dig själv..Varje gång du är på väg att ge, räkna upp vad du har att vara tacksam för, jag lovar att det finns mängder även om du inte tror det just nu…Ge aldrig upp, kämpa..för…livet..Kampen för livet..

Nu, så sänder jag iväg mängder med kramar härifrån, behöver du energi, sno åt dig en energiboll som jag har studsat iväg härifrån…Glöm inte att ta till vara på varenda sekund av ditt liv…Vi, du och jag, vackraste, hörs snart igen…om du vill…Kärlek ❤ ❤ ❤

Kommentera

