En nervös väntan…

image

Hej, finaste….
Ja, som du ser på bilderna så har jag besök. Det hade varit trevligt om det hade varit andra omständigheter. Emil är inlagd och jag känner mig så otroligt maktlös. Innan jag blev rullstolsburen var det alltid jag som följde med. Jag vet att han har gjort datortomografin och är nere hos ögonläkaren, men jag väntar på att Kent ska ringa. Jag har sååå ont i magen. Det får bara inte vara något! Jag pallar inte med att ens tänka tanken….
Det är ju tur att Sandra kunde komma och hjälpa mig. Jag har fått använda trygghetslarmet, för jag var tvungen att byta stol innan Sandra kom.
Håll tummarna för att detta går bra. Jag uppdaterar när jag vet något.
Kram i massor till dig ❤

Kommentera

