Herregud, alltså….

image

Hej, finaste….
Det är fasen inte konstigt jag blir sjuk. Idag hade vi tid på smärtmottagningen klockan 11 och hela helgen har vi farit fram och tillbaka till sjukhuset. Innan vi kommer upp på smärt så ringer ögon till Emil. Där är vi nu, tid kl ett. Vi hann hem, fika med Jocke, Caroline och sedan iväg igen. Sedan fick vi byta Kents tid till optikern imorgon kvart över elva, för det hinner vi inte imorgon. Han ska vara där tre idag istället. Imorgon ska Emil göra eeg klockan 07,40 och sedan ville smärt att vi kommer klockan halv 12, och därför kunde Kent inte ta den tiden 11.15 imorgon. Det är ju ett heltidsarbete att bara få ihop tiderna. Någonstans där i mellan måste jag ringa en mängd samtal, samtidigt som jag ska äta regelbundet…jag orkar snart inte mer. Så stressad…
Jag sänder iväg kramar till dig. Vi hörs snart igen….Kärlek ❤ ❤ ❤

2 thoughts on “Herregud, alltså….

  1. Hej vännen!
    Ja , detta lät väldigt jäktigt, och åka fram och tillbaka, och ringa massa samtal…det är svårt att få ihop vardagen idag…det är för stressiga tider…

    Kram Anki

    Liked by 1 person

Kommentera

