Då var vi här igen….

image

Godmorgon, finaste….
Då var vi på sjukhuset igen….varenda eviga dag samma visa. Idag blir det exakt hela dagen här uppe. Igår så var vi beredda på att åka in på min tid till smärt, hem igen och sedan vara här klockan 2. Men ödet ville annorlunda, läkaren ringde igår och talade om att ep aktiviteten var jättehög och risken för anfall var överhängande. Oron är nu högre än någonsin. Det blev bestämt att vi skulle upp på avdelningen innan åtta och så ska Emil ta ett prov och därefter så höjs hans medicin. Sedan blir det bara att vänta här på min tid och sedan hans tid. Antagligen kommer vi behöva åka upp på avdelningen efter ryggmärgsprovet. Det med att äta blir överskattat idag. Det börjar bli övermäktig nu. Det känns som vi inte gör något annat än att vistas inför sjukhusets väggar. Jag känner mig verkligen trängd. Samtidigt som det är skönt att förmodligen ha fått svaret på varför hans ögon är som det är så gör det ont i mitt hjärta att det inte blev som vi hoppades, att hans epilepsi inte skulle vara så aktiv och att vi skulle slippa anfallen.
Jag kommer inte hinna ringa de samtal som behövs idag, förmodligen, och så är det helg imorgon igen och dessutom skolavslutning. Vår ekonomi äter upp mig inifrån och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar tills detta får ett slut. Jag räknar verkligen dagarna.
Jag skriver någon rad i mellan så att du blir uppdaterad.
Många sommmarkramar ifrån oss tre här, vi hörs snart igen…Kärlek ❤ ❤ ❤

4 thoughts on “Då var vi här igen….

  1. Oj vad du/ni har mycket runt dig/er igen!
    Håller tummarna för att det går bra för både dig och Emil idag.
    Jag har er i tankarna ❤
    Kram

    Gilla

  2. Åhhh… Hoppas ändå att du ev hinner ringa till soc imorgon! (det är en vanlig vardag imorgon). Ni behöver ju pengar akut! Ta även kontakt med ”Giving people” – dit kan man mejla.
    Tänker på er alla.
    Bamsekram ❤

    Liked by 1 person

Kommentera

