Mår skit….

Goddag, vackra…Det börjar bli kväll, och nu mår jag inte så bra 1längre…Nedtrappningen gör att allt känns skit…Men, jag ger mig inte..Jag ska fixa detta..Om tre veckor är jag fri, sedan vet jag att det kommer en tuff tid efteråt också, men vad gör väl det. Snart har jag bara de livsviktiga medicinerna kvar…Det är det jag strävar efter…Det kommer att gå, jag är övertygad om det…

Ibland finns det människor som tror att jag och Kent är gjorda av stål. Fast de inte tror det ibland så har vi känslor och det finns gånger vi blir sårade men inte säger något, ofta pratar vi om det och då känns det bättre…Jag hatar att bli sviken..Kent också…Fast det är bara att acceptera. Vi kommer över det..Så även denna gången, men det tar hårt. Jag säger att Karma is the bitch….så är det nog med det..

Jocke med sällskap har varit här och hälsat på en stund. Vi fick något mycket efterlängtat, ett olivträd, det har jag längtat grymt mycket efter, men vi har inte haft råd ännu. Men nu står det på uteplatsen. Sedan tog han med Emil till stan, bjöd på kinamat och Emil fick välja en pryl. Det behövde Emil verkligen, efter hans tuffa vecka..Vi ville hitta på något med honom, men visste inte vad vi skulle göra, men det löste sig ändå…Tack, finaste…Det betydde mängder för honom ❤

Nu tänker jag återgå till mina pärlor och fokusera på det istället för att jag mår skit. Hoppas att det vänder och kvällen blir bättre. Jag ska även lägga andra saker och känslor åt sidan…Jag behöver inte mer, det är bara att låta det rinna av, det får vara så…

Kramar allra finaste…och sedan en sak till jag har glömt…Anette, vem du än är..Du är dagens ängel. Tack så jättemycket…Jag känner mer än en Anette, så om du vill och har ork får du gärna skriva till mig här eller på SMS, 0721-674721. Jag måste få tacka dig…Vi hörs snart igen…Kärlek ❤ ❤ ❤

2 thoughts on “Mår skit….

  1. Go´kväll Mia!
    Så fint att bli kallad ”dagens ängel” 🙂 Jag är den Anette som skrivit till dig några gånger här på bloggen (om bl.a tro o bön). Hoppas du får lite kaffe nu 😉
    Så fint att Emil fick något annat att tänka på idag!
    Du kommer att fixa den här nedtrappningen. Du är snart i mål! Jag tycker du är fantastisk!
    Kraaaaaam ❤

    Liked by 1 person

    • Tack så oerhört mycket, Anette. Jag brukar skriva att jag saknar ord och det stämmer verkligen. Det är så svårt att sätta ord på HUR mycket det betyder för oss. Angående tro, så finns den på något sätt kvar, jag fortsätter att be, som sagt. Det är bara att vissa dagar är svartare och då kan jag känna misstro. Troende har jag alltid varit, jag har alltid bett böner, och förmodligen kommer jag alltid vara troende. Våra barn är alla döpta i kyrkan, vi gifte oss i kyrkan och jag kommer bli begravd i kyrkan. Tack ännu en gång, fina du ❤

      Gilla

Kommentera

