Nu är det dags att berätta…

image

Hej, vackra….
Då är det dags att berätta…kommer du ihåg att jag skrev att det hade hänt något, men att jag inte kunde berätta. Det är dags att berätta nu. Som du ser på fotot så är det en ny figur…det är Zara och det är Jockes nya flickväns dotter. Det blir inget bröllop. Jocke har träffat en ny tjej. Jag kan inte påstå att jag blev så glad, det fälldes många tårar och jag kände enbart sorg. Jag pratar fortfarande med hans förra flickvän och det kommer jag att fortsätta med. Jocke vet om det och det är okej. Nu har jag börjat vänja mig vid både Ellinor och Zara. Även hennes styvfar var här och åt middag i fredags. De tog Emil på stan igår och idag har de hämtat honom för att köra till bushuset i Helsingborg. Först ska de äta middag på vägen. Emil mår som en prins, det här älskar han och jag är glad för Emils skull. Kärleken är blind och jag har inget annat val än att acceptera det…Nu vet du också. I vår familj finns inga tråkiga dagar, det händer alltid något.
Idag får jag och Kent också en liten andningspaus. Emil har redan varit uppe på barnkliniken och träffat läkare. Hans balans är bättre, hans ögon är också bättre. Nu återstår det bara att träffa ögonläkaren en gång till då det fanns anmärkningar på synfältet, sedan när vi höjt klart epilepsi medicinen så ska han göra ett nytt EEG.
Själv är det som det är. ..
Nu ska jag käka lite lunch. Kramar i massor till vackra dig. Vi hörs snart igen, om du vill….KÄRLEK ❤ ❤ ❤

2 reaktioner på ”Nu är det dags att berätta…

  1. hej kära vän!
    Ja, idag var vi och hälsade på ”kents bror” för att komma bort lite hemifrån. Det var solígt och molnigt. Vi satt och fikade på uteplatsen. Sen var det dags att åka hem, för vi måste ju äta mat också. Ja, jag förstår dig, det går ju ej att välja flickvänner till ens barn, om det inte är helt galet… hoppas du ser framåt så gott det går!
    Kram Anki

    Gilla

    1. Hej min vän. Det är alltid skönt att komma hemifrån lite. Jag längtar tills jag kan göra det och det är annat än sjukhusbesök. Vi får vänta tills mitt sår är läkt sen ska vi hitta på lite. Kram till dig ❤

      Gilla

Kommentera

