Jag glömde berätta…

img1465477656775.jpg

Hej, finaste…

Tacka vare allt det andra så glömde jag ju berätta att nu är Emil äntligen utskriven. Det väntar ett samtal med läkare imorgon, ett EEG längre fram och en tid till ögonläkaren. Men som sagt så är det förmodligen epilepsin som spökar….Pust, säger jag bara. Oron är dock inte slut här, men lite tryggare känner vi oss alla tre. Jag önskar så att vi har råd innan sommarlovet är slut att hitta på lite med honom, det är han värd, alla gånger…Jag glömde också att skriva, i de fall någon har satt in en slant och bett mig köpa en glass eller något till Emil, så har vi gjort det. Han är värd så mycket…Tanken är att vi i slutet på denna månaden ska ha råd att köpa ett jojokort sommar till honom, för då kan vi åtminstone ta några dagsturer hit och dit. Jag har ju redan jojo service och på det åker jag gratis i skåne med en ledsagare…Det finns trots allt en del resmål i skåne, värda att göra…Jag har varit inne lite och tittat på olika fonder att söka medel till resor i…Gud, vilken djungel, men skam den som ger sig…

Mitt mående fortsätter att vara hyfsat. Mina stumpar uppför sig riktigt bra idag och de smärtar bara lite…Att jag kommer ha mer ont allt eftersom smärtstillandet trappas ut är jag medveten om..Jag ska fixa det, så är det bara..Jag är trött på att må dåligt för en tablett som inte ger mig mer än ångest och oro..

Jag håller fortfarande på att pärla och lyssna på Luke Bryan och tänker fortsätta med det en stund till, sedan blir det nog att lyssna på en bok istället…Dåså, då är du uppdaterad när det gäller läget här hemma…Många kramar ifrån oss. Vi hörs snart igen, om du vill….KÄRLEK ❤ ❤ ❤

2 reaktioner på ”Jag glömde berätta…

  1. Glitter

    Hej igen ,
    Tänk vad ord kan uppfattas olika.
    När man inte ser ansiktsuttryck eller hör tonfall.
    När jag frågade om ekonomin så lät det lite hårt antar jag. Sorry för det.
    Vet du – jag tycker att du har ALL rätt i hela världen att beklaga dig och även sörja att ni inte har kunnat unna er något utöver mat under lång tid.
    Men självklart tror ingen att du ber om hjälp och sen använder pengar till någon form av överflöd.
    Men att sörja vara förbannad och ledsen- det får man !
    Jag var bara nyfiken på hur man fixar pengar från dag till dag, och då förstår jag att det är gåvor.
    Skulle själv vilja swischa en liten summa framöver.
    Tror du har angivit ditt nummer tidigare någonstans?
    Kram !

    Gilla

    1. Hej fina du. Jag vet att du menade väl och jag tog det på det viset, men det finns säkert någon annan som uppfattar det annorlunda. Du har funnits för mig här ett bra tag, och det betyder så mycket att du inte anar. Jag läste din fina kommentar och tog absolut inte det som ett påhopp utan mer som ett sätt att lära känna mig bättre. Jag har fått må riktigt bra idag och det betyder så oerhört mycket. Du behöver inte swisha om du inte vill, men det är en jättestor hjälp. Snart, fina du, så är det över. Mitt nummer är 0721-674721 och det står på Kent. Jag betalar gärna tillbaka…Många varma kramar till dig och tack, tack för att du finns här för mig ❤

      Gilla

Kommentera

