Jag mår bättre…

vintage_paper_cameo_key_pen_book_76277_1680x1050

Hej, fina du….

Min dag började inte så bra, trött som vanligt, av dessa förbaskade utsättningsbesvär. Dessutom krånglade min mage så Kent fick sticka till smärtmottagningen och hämta medicinen….Sedan efter att ha vilat så piggnade jag till och nu mår jag toppen igen. Precis som igår kväll…det var längesedan jag satt och pärlade klockan tio på kvällen. Jag vågar inte säga det högt så jag viskar…kanske börjar livet återvända…jag kan känna lisvandarna vakna till liv och jag mår bra……Jag vågar knappt hoppas, men nu ska jag ta vara på denna dagen och de minuterna jag får som är så här toppen…

Idag så har vi inga fler tider…jag kan njuta av att sitta och pärla…Kan det bli bättre??Som du ser så finns inlägget En liten efterlysning inte kvar och det beror på att den läsaren ville inte att det skulle stå något namn. Jag har fått tag i den jag ville och det var meningen med det inlägget…Det är bara så att du vet…

Läkaren ringde angående Emil och hon är lika oförstående som jag är…Hon skulle ringa till Lund också, för hon anser att det är ett mycket intressant fall och ovanligt.Som hon sa är huvudsaken att det är på bättringsvägen och det är det ju. Han har ingen huvudvärk och det har minskat betydligt..Hon skulle också skicka en remiss till ett nytt EEG, om ca 4 veckor…Tydligen så ska hans epilepsi inte ha någon aktivitet över huvudet taget….så vi hoppas att nästa EEG är bättre än förra…Annars så hoppas vi att detta backar…blir det sämre så får vi åka in igen, men det ber jag för att vi slipper. Han är pigg och är precis som vanligt…Fina Emil, älskar han till månen och tillbaka och om igen…

1

Idag var första gången på länge som jag ville göra något, åka iväg någonstans…det är ett säkert tecken på att jag mår bättre…Hoppas, hoppas att detta håller….Det ni ser till vänster är dit jag bland annat flyr när jag mår som sämst. Det är därför jag älskar att skriva på min bok …Slaget om Fibbla är fantasi på högsta nivå och där får jag vara hur jag vill…

Nu släpper jag dig fri…Kramar ifrån mig, Kent och Emil…Du betyder sååå mycket för oss. Vi hörs snart, om du vill…Kärlek ❤ ❤ ❤

2 thoughts on “Jag mår bättre…

  1. Hej Du fina!
    ja, roligt att du kan se framåt, och att barnen mår bättre. Så du kan få koppla av..
    idag har solen skinit över mig, har suttit på balkongen, och haft mysigt!

    Kram Anki

    Liked by 1 person

Kommentera

