Det spelar ingen roll hur jag än gör…

1Hej, finaste…Måndag igen och idag känner jag mig bättre fysiskt, men jag mår inget vidare därinne. Betalade precis räkningarna, och nu har vi 951 kronor att överleva på tills vi får pengar nästa månad, i slutet av nästa månad…Jag ger fan snart upp, jag pallar inte mer. Nu önskar jag att vi inte gick ut och käkade för 210 kronor..Hur jag än gör så blir det ju fel…Det är inte lätt att tillåta sig själv att må dåligt, för då faller allt annat. Det är så oerhört frustrerande…

Inga tider att passa idag, jag är ju fri från tabletterna. Fast jag är inte fri från utsättningsproblemen, nätterna är värst. Jag kastar mig handlöst fram och tillbaka i oro och ångest. Till sist så är kroppen så totalt slut att jag somnar av ren utmattning. Men jag är så stark som jag måste….

Det blir att skriva som fan på boken idag också. Igår skrev jag 15 sidor, och det är ganska mycket, men det går framåt. Det är väl det enda jag kan drömma om, att den blir utgiven och att jag får lite extra pengar på den…Det är tillåtet att drömma, ända tills jag skickar in den och den blir ratad överallt, då har den drömmen också slocknat..

Hade det inte varit för den jävla ekonomin, kunde detta blivit en riktigt bra dag. Ja, du finaste…vad ska jag göra???

Kram fina du, som finns här hos mig….Vi hörs snart igen, om du vill…Kärlek ❤ ❤

Kommentera

