Jag bugar djupt inför vinnaren.

image

Hej igen vackra…
Jag mådde hyfsat idag, visst har ekonomin sänkt mig idag. Men priset tar min kropp och jag bugar djupt inför vinnaren. Mina så kallade ben…det gick inte att sitta uppe i rullstolen utan för en stund sedan var jag tvungen att erkänna mig besegrad och hoppa upp i sängen. Jag kommer aldrig att acceptera det. Jag blir lika ledsen och besviken varje gång. Samma sak idag, tårarna rinner och jag känner mig förlorad, precis som det inte finns mer kvar. När jag sedan ligger ner så kommer tankarna igen…vad är det för mening?
Tack fina Ewa, ditt kort med innehåll blev väldigt upp av Emil. Han sken upp som en sol och så kunde han köpa en sak till sitt spel. Jag lovade att jag skulle tacka dig och krama om dig, så det gör jag. Du är en ängel…
Jag kom på för en stund sedan att vi skulle ju ha köpt ett sommarkort till Emil, så att vi kunde åka lite, i alla fall här i Skåne. Men det skiter sig totalt
Vi har varit och beställt tid till optikern också, nu är det dags för Emil att få glasögon. Det behöver inte kosta så mycket, men det är viktigt att han gillar det som ska bäras på näsan, för annars kommer han inte använda dem. Jag blir så trött och orkar inte ens tänka på att vi ska ta oss genom denna månaden också. Orkar fan inte.
Kramar skickar vi till dig. Vi hörs snart igen, om du vill…..KÄRLEK ❤ ❤ ❤

En reaktion på ”Jag bugar djupt inför vinnaren.

Kommentera

