Tufft nu….

img1467131790276.jpg

Hej igen, finaste…..

Då var kvällen här och nu är det tufft. Det är dags att ta en timme i taget nu och jag sitter i sängen igen. Ryggen är helt slut och mina stumpar. På första bilden ser du den vackra utsikten jag ser största delen av kvällen. Jag vet att det är bättre att vända det negativa till positivt, men det är så svårt. Mitt tänk är så här, första delen av mitt liv tog mamma och pappa, eftersom det är borta, den andra delen snodde först alkoholen och sedan smärtstillandet…Jag vill ha tillbaka mitt liv, tack! Vem är jag egentligen? Jag kämpar sååå jävla hårt för att ta tillbaka det som var mitt från början, mitt liv..Ibland tvekar jag på om det någonsin kommer fungera. Tänk om det ska vara så här nu, halva kvällen i sängen. Jag har liksom tänkt börja jobba, och då blir det svårt om det inte fungerar med smärtan. Nu på kvällen så kommer alla utsättningsbesvären samtidigt…jag kämpar emot så mycket jag orkar. Det hjälper inte att tänka att det blir snart bättre, för jag vill bli bättre NU!

Det är så otroligt mycket som har gått mig förbi, bara det att bli inneliggande ett år och fira alla högtider som patient. Eller att jag höll på att avlida för jag blev felbehandlad. Det finns så mycket som har hänt, som nu slår mig i nacken. Jag vill inte ta tag i det, det är jobbigt och mycket obehagligt. Det har ju hänt, jag lever och det är precis det jag vill göra…LEVA!! Ska det vara så jävla svårt? En enda dröm, än så länge, och inte ens det fungerar. Förlåt för att jag är så negativ, men min styrka sviker…och jag är bara så stark som jag måste…

Sedan kommer tankarna på natten. Inatt har jag sovit ungefär fyra timmar, men inte sammanhängande, nej då. Jag har som vanligt kastat mig fram och tillbaka till kroppen somnar av utmattning. Jag frågade idag hur länge det kan hålla i sig och har jag otur så kan det hålla på länge…Vet du, då kastar jag in handduken..för jag orkar fasen inte kriga hur mycket som helst….

Kramar till dig, från oss här hemma. Vi hörs snart igen, om du vill….Kärlek ❤ ❤ ❤

Kommentera

