Då är det mer att läsa…

Godkväll, vackra…

Då har det tillkommit en del text till på Nitlotten del 2. Jag skrev där också att det ont som fan att skriva. Jag har gråtit floder och jag kan fortfarande känna smärtan….De uppdateringarna jag har gjort, visar precis hur mycket hopp och hur mycket framtidstro jag hade, ända fram till ödesdagen…men det kan du läsa om där. Jag skriver nog en del imorgon också, men det tar tid, för jag måste uppleva allt igen…Så ha tålamod med mig…

Kram och godnatt. Vi hörs snart igen…Kärlek ❤ ❤ ❤

Kommentera

