Jobbig dag, och ännu jobbigare kväll…

Godkväll, finaste…

Det har varit en jobbig dag med många samtal som borde varit gjorda för längesen. Vi fick besök av Ina, Kents syster en stund och det förgyllde en bra stund. Sedan kom Jocke och Elli en runda och det är alltid mysigt. Jag tror att jag har suttit i telefon i 3 timmar, sammanlagt och när det blev lite dötid passade blodtrycket på att skjuta i höjden och det vill inte ge sig. Jag ringde till 1177 för att höra om den medicinen jag har fått under uttrappningen av mitt smärtstillande. Den har sänkt blodtrycket, men nu är snart den också urtrappad. Det visar sig att den finns egentligen inte så de kunde inte svara. Jag orkar inte åka in.  De menade att jag absolut borde göra det med tanke på mina kärl. Jag har gått och lagt mig i sängen istället. Jag skiter i det, orkar verkligen inte. Det får vara högt, det värsta är att jag har en så extrem huvudvärk och det pulserar i hela ryggen. Jag kan se mitt hjärta slå utanpå bröstet. Åker jag in så riskerar jag bli inlagd. Det fungerar inte, för jag måste ordna pengar. Sedan ska Emil ta prover imorgon och sen har han tid till BUP. Så det fungerar inte. 

Jag sänder ut kramar till dig. Vi hörs snart igen, om du vill…Kärlek ❤ ❤ ❤

5 reaktioner på ”Jobbig dag, och ännu jobbigare kväll…

Kommentera

