Ett par sidor jag vill slå ett slag för

Mitt i natten fortfarande. Nu är klockan 02.12, och då sitter jag och tittar på Facebook. Där hittar jag en blogg som jag har tipsat om innan, och nu har hon börjat skriva om de ställen som hon testat. Gör ett besök här. Jag vet var jag vill äta nästa gång. Hon har satt upp många mål i sitt liv, och nått varenda ett av dem, och då ska det sägas, hon är inte gammal. Så Therese, din blogg är kanon! 

Lady Gourmet

Sen måste ni gå in på min systers hemsida. Hon deltar med sin trädgård i tusen trädgårdar. Hennes trädgård är otrolig, fantasirik, konstnärlig och jag har aldrig sett något liknande. Så bor du i närheten av hennes adress, gör ett besök. Du kommer inte att bli besviken. 

Syrrans hemsida
Det var nog allt för inatt. Kram kram ❤

Kommentera

