En underbar dag…

Gofdkväll, finaste…

Efter att ha vaknat till så stack vi till min syster i Knislinge. Där tillbringade vi hela dagen och eftermiddagen. Det var så mysigt. De bjöd på mat och trevligt sällskap, timmarna bara flög iväg. Vi var hemma igen vid halv sju. Vi bestämde oss för att sitta därute och spela kort. Det var riktigt skönt väder. Vi hade spelat färdigt nu när klockan var tio, sedan var min ork slut för idag. Jag är nöjd med mig själv. Jag har använt proteserna för att gå på toaletten hos syrran och sedan har jag suttit uppe hela dagen och kvällen. Jag blir starkare för varje dag som går. Förkylningen är där, men vem orkar ens bry sig. Jag lever och mår bra. 

Godnatt fina du. Kram i massor. Vi hörs snart igen, om du vill…Kärlek ❤ ❤ ❤

En reaktion på ”En underbar dag…

  1. Ann-Catrin Bergström

    Hej finaste!
    Ja jag själv fick ont i halsen i torsdags, och nu blev jag förkyld, men var idag och träffade en gammal väninna, som är 60+ hon är rullstolsburen, men hade en elektrisk
    fin rullstol tyckte jag, och hade en assistent med sig. Vi fikade och pratade satt i Kista
    centrum, som ligger en bit från oss.Roligt att du ser framåt, och haft trevligt.

    Kram Anki

    Gilla

Kommentera

