En intensiv dag…

Godkväll, finaste…

Jag har varit hemma hela dagen idag, men jag har inte saknat saker att göra. Hela förmiddagen och halva eftermiddagen gick åt till en massa samtal. Sedan dök Sandra med familj upp. Emils kusiner är i stan så det blev en träff på stan för honom, sedan följde de med en stund hit och ena kusinen ska natta över. Vi hade pratat med Emil om att sticka och spela lite minigolf men det får bli imorgon. Det fanns inte tid idag. Vi missade även trevligt sällskap i Sösdala, men det får vi ta igen senare. 

Det blev även sen middag. Min förkylning har varit sämre idag, eller är det bara för att jag har varit hemma…Jag pallade i vilket fall som helst inte sitta uppe mer nu. Jag blir så fruktansvärt besviken när jag inte orkar. Det är som jag har sagt till Kent, att det känns som det sitter sjukdom i väggarna. Jag vet att det låter löjligt men det har inte varit många dagar sedan vi flyttade in för två år sedan som det har varit fritt från problem. Jag måste försöka skaka av mig det. Jag kan inte fly varje gång det blir jobbigt, det hjälper inte för problemen följer efter. 

Nya tag imorgon. Godnatt fina du. Kramar i massor. Vi hörs snart igen, om du vill.. Kärlek ❤ ❤ ❤

Kommentera

