Hemma igår, Sösdala idag

Godkväll, fina…Igår var vi hemma hela dagen och passade Caspian och Cornelia.Kent konstaterade att vi har gjort mer på två veckor än på tre år och det stämmer nog. Det har varit tre tuffa år. Visserligen mår jag inte riktigt bra ännu men det är bättre att göra saker än att sitta hemma och tycka synd om sig själv. Jag har njutit av varje minut. Nu har vi även bokat en stuga så vi sticker nästa vecka och jag längtar. 

Ikväll packade vi ihop oss och barnbarnen och stack till Sösdala. Där bjöd fina Susane och Fredrik på grillat och vi har precis kommit hem. Jag blir så mycket piggare så fort jag kommer hemifrån. Jag kan inte tänka så mycket då. Det är precis som jag skrev härom dagen att jag blir nedtyngd här hemma. Jag bara måste ändra på det. Sjukdomen måste bort från väggarna. Jag hoppas att det kommer hjälpa att vi åker iväg.

Jaja nya tag imorgon. Nya äventyr som väntar. Godnatt fina du, många kramar kommer din väg. Vi hörs snart igen, om du vill…Kärlek ❤ ❤ ❤

Kommentera

