Jag vet…Och förlåt 

Hej finaste….

Jag vet att jag inte har skrivit på länge och förlåt…Men jag har börjat testa min arbetsförmåga och är nu uppe i heltid. Det är bara en bedömning så det är inget hårt arbete men jag är hemifrån många timmar och jag har inte jobbat på många år så jag har inte orkat. Jag mår för övrigt fortfarande ganska bra. Jag har fått hylsorna till proteserna omgjutna igen och det är för att jag har tappat mer i vikt. Jag har också insett att det är viktigt med gåstolen och går därför en gång i veckan där. Emil har backat lite i sin ADHD och därför har vi höjt den medicinen. Han hade ett anfall förra veckan och innan dess var det längesen han hade ett anfall. 

Jag har inte tagit några nya foton och därför valde jag ut örhängena av en anledning. Jag fick en kommentar idag om just de örhängena. De blev skickade till en kvinna i Alaska och hon hade satt dem i ett halsband för de var för tunga att bära i öronen. Hon är född i en indianby och får kommentarer om dem, folk tror att det är indianer som har gjort dem och de blir förvånade när de får höra att det är en kvinna från Sverige som har gjort dem. Hon skrev kommentaren för att jag skulle känna mig stolt och det gör jag. Så skoj…

Jag ska försöka orka skriva mer än vad jag gör. Kram allra finaste du..♡♡♡

5 thoughts on “Jag vet…Och förlåt 

  1. Hej Mia! Så roligt att du skrev några rader på din blogg och förstår att det måste vara tufft för dig att vara borta hela dagarna. Jag hoppas det går bra för dig! Ja här blev jag lite orolig att du blivit sjuk men nu förstår jag varför du inte skrivit på din blogg.
    Här mår jag ganska bra fast det varit en väldig tuff tid för mig då min gamla pappa dog i juni och får nu vara mycket hos min gamla mamma då hon bor fortfarande hemma och är synskadad men har nu hemtjänst och kan du tänka dig min gamla mamma fyller 90 år nu i slutet av oktober månad.
    Just nu är min man och våra barnbarn på ishockey och jag tar det lugnt här hemma sitter lite vid datan och sen skall jag se lite på TV:n samt ringa till en väninna efter mitt datatittande.
    Ha nu en trevlig helg!
    Kram från Bittan

    Liked by 1 person

  2. Hej jag blev också glad av att höra ifrån dig! Förstår att det inte är en räkmacka att jobba varje dag men ändå kanske skönt att kunna göra det!
    ber om ursäkt att mitt svar angående datorn dröjt,det har varit lite väl mycket av den berömda verklighetn………
    Behöver du fortfarande en ?
    Kram

    Gilla

Kommentera

