Godnatt fina…

Godnatt finaste…

Då var det dags att krypa ner i sängen. Sova är inte att tänka på, inte ännu. Tankarna far huller om buller som vanligt. Är jag konstig om säger att det är skönt att blogga igen för det känns som jag pratar med vänner ? Här känner jag mig hemma. Det är som att krypa in i ett nytt rum. Därinne känner jag mig trygg och fridfull. Jag kan prata om vad jag vill. Ibland glad, ibland ledsen. Det är många känslor och tankar som jag har delat med mig av. Visst har det funnits saker som jag inte har kunnat skriva om. Anledningen är att jag kan såra någon. Idag är det så. Jag skulle vilja skriva om så många känslor och tankar, men jag kan inte för det skulle såra någon eller några. Det är inte jag. Fast ibland skulle det nog behövas. Förtroende är viktigare. Jag kan dock säga att jag känner mig ledsen , sårad och sviken. Det går över igen.

Imorgon är en ny dag, nya tankar, mål och drömmar. Jag kan förlåta, men glömma? Aldrig ! Det kommer en dag jag tar tillvara på känslan och biter tillbaka. Men inte idag, inte idag…

Så kryp ner, glöm dagen, låt bli att tänka på morgondagen för då sover du gott. Många och gosiga kramar…Kärlek  ♡♡♡

Kommentera

