Kallt, men mysigt…

catsHej, finaste….

Jag var ute och skulle handla lite…var tvungen till att fotografera…Det är svinkallt, men så mysigt. Jag älskar när det är så hög och klar luft. Dessutom är det vackert..mycket vackert. Det är snart dags för snö, snart dags för advent. Jag njuter av varenda sekund. Vinter är vackert, när det inte är slask ute…

Jocke och Ellinor kom förbi. Hon hade bakat en krusbärspaj och den ska avnjutas ikväll. Diabetes eller inte, men jag ska njuta av varje bit…Jag måste ju leva lite…så får det vara ibland. Idag kommer en välbekant gäst till och hälsar på…Alice. Det var evigheter sedan jag träffade henne. Trots att hon är så studsig, är hon väldigt speciell och jag har faktiskt saknat henne. Det ska bli riktigt mysigt att ses igen.

Emil fick stanna hemma idag, det fungerade inte riktigt. Han hade feber igår innan han skulle somna och idag har han stannat i sängen hela dagen…Typiskt! Vi får ta nya tag imorgon och se hur det fungerar.

Vet du hur mycket jag längtar efter att få pynta…Jag vill ha upp allt mysigt ljus, lukta på alla dofterna…Det är så rogivande…Numera kan jag ärligt säga att jag älskar julen. Inte bara julafton, utan advent. Allt pysslande..Jag är medlem på Pinterest och där finns det miljontals inspirationer. Det finns så otroligt mycket man kan göra själv…Tänkte visa en bild på en sak som jag jättegärna vill göra till vår uteplats

ch2

Här kommer några bilder till som jag har hittat. Jag kan sitta och titta i timmar…

 

Enkla idéer som inte kostar något…Vill du ha mer inspiration så gå in där och kolla. Jag lovar att du kommer ha svårt för att slita dig därifrån oavsett vad du gillar att pyssla med. Virka, sticka, pärlor, betong,….ja där finns allt…

Nu ska jag träffa en gammal vän…Kram på dig ❤ Mys nu riktigt mycket….Kärlek ❤ ❤ ❤

Kommentera

