Jag glömde, men här kommer det….

image

Hej igen, finaste. .

Det fortsätter komma kommentarer om ifall vi har swish, kontonummer och så vidare….
Vi så tacksamma över den extra hjälpen. Jag skrev inte inlägget för den sakens skull, det får du aldrig  tro. Jag vill inte tigga pengar, det är pinsamt. Någon ville jag skulle göra en offentlig sida där jag bad om pengar men det skulle innebära att jag tiggde och då skulle folk tycka illa vara. Jag skriver ner numret till swish här. Det är 0721-674721. Det står på Kent. Det finns även de som vill ha kontonummer och det lämnar jag inte ut här. Vill du ha det så skriv ett personligt meddelande.
Då avslutar jag inlägget här igen och du ska veta att vi är ytterst tacksamma för all stöttning. SVT är beredda när beslutet om personlig assistent kommer. Så om du orkar och har lust, får du jättegärna fortsätta dela informationen vidare. Du är bäst!
Kram ♥♥♥

Lämna en kommentar